ברקטים עם נעילה עצמית

שיטת דיימון – הדרך הקצרה לשיניים ישרות, בריאות ובוהקות!

יש לכם שיניים עקומות, צפופות או בעלות רווחים ואתם חוששים מתהליך ארוך, מייגע ומכאיב של יישור השיניים? אתם יכולים להירגע! שיטת דיימון היא טכניקה חדשה ואטרקטיבית של יישור שיניים. שיטת דיימון מקצרת את משך הטיפול, מונעת עקירת שיניים, מפחיתה את הכאבים ומעניקה לכם חיוך יפה ומושלם.


שיטת דיימון – כמה מושגים שחשוב להכיר

סמכים הם הקוביות המודבקות על השיניים במהלך הטיפול האורתודנטי. במהלך טיפול אורתודנטי מוכנסים חוטי מתכת אל תוך הסמכים, והם יוצרים לחץ על השיניים שבסוף התהליך מזיז את השיניים לעמדה הרצויה.
בסמכים רגילים יש שימוש בגומיות גומי כדי להדק את חוטי המתכת על גבי השיניים. גומיות הגומי גורמות לכך כי הכוח שמופעל על השיניים מופחת כתוצאה מהחיכוך עם הגומיות, ולכן התוצאות פחות אפקטיביות והטיפול נמשך זמן רב יותר.
סמכים ננעלים – אלו סמכים ללא גומיות, ולכן החיכוך נמוך יותר. הלחץ המופעל על השיניים חזק יותר והשיניים זזות בצורה חלקה ועדינה ומשך הטיפול מתקצר.

ברקטים עם נעילה עצמית

שיטת דיימון היא אחת השיטות המתקדמות ביותר ליישור שיניים. השיטה מאפשרת יצירת מקום על גבי הלסת, בדרך כלל ללא צורך בעקירת שיניים ומפחיתה את הצורך בשימוש ברסן ומכשירים להרחבת הלסת.
בשיטת דיימון משתמשים בסמכים ננעלים. הסמכים ננעלים בעצמם ללא צורך בגומיות. המיוחד בשיטה זו היא שקשירת החוטים האורתודנטיים לסמכים מתבצעת באמצעות דלתות קטנות הננעלות בעצמן ולא על ידי גומיות כמו במכשור האורתודנטי הרגיל. כתוצאה מאי השימוש בגומיות, החיכוך הנוצר בין הסמכים לחוטים מופחת באופן משמעותי, הכוח המופעל על השיניים אפקטיבי הרבה יותר ומאפשר את הרחבת קשת השיניים, בדרך כלל גם ללא צורך בעקירת שיניים.

כל היתרונות בשיטה אחת

השמירה על היגיינת הפה ביישור שיניים בשיטת דיימון קלה הרבה יותר והסיכון להיווצרות עששת ופגיעה בחניכיים קטן באופן משמעותי. במהלך יישור השיניים חשופות השיניים לדחיסת שאריות מזון בין המכשור האורתודנטי לבין השן. כאשר המטופל אינו מקפיד על היגיינת הפה, הוא חשוף למחלת העששת ולפגיעה בחניכיים. היעדר הגומיות מאפשר ניקוי קל יותר של הסמכים ושמירה על היגיינת הפה.
היעדר הגומיות גורם לחיכוך נמוך יותר בין הסמכים והחוט, ולכן הכוח המופעל על השן הוא אפקטיבי הרבה יותר וגורם להזזת השיניים לעמדה הרצויה.
הורדת החיכוך מאפשרת התקדמות מהירה יותר של הטיפול. ישור שיניים בשיטת דיימון מקצר את משך הטיפול באופן משמעותי. נתונים עדכניים מדווחים כי הטיפול בשיטה זו קצר בכעשרים וחמישה אחוז ממשך הזמן הממוצע ביישור שיניים בשיטות אחרות. לעתים רבות יידרשו גם פחות ביקורים במרפאת השיניים בתקופת הטיפול.
בשיטת דיימון הטיפול נוח ונעים יותר מאשר בשיטות אחרות. הלחץ הקל על השיניים והיעדר החיכוך מקל על הרגשת המטופל ומונע כאבים.
שיטת דיימון מאפשרת גם שימוש בסמכים שקופים שכמעט ואינם נראים לעין. השימוש בסמכים שקופים מהווה פתרון ביניים בין יישור שיניים בלתי נראה לבין יישור שייניים קלאסי.
אחוזי ההצלחה של השיטה גבוהים מאוד. יישור שיניים בשיטת דיימון מאפשר להגיע לתוצאות אסתטיות מושלמות ולהעניק למטופלים חיוך זוהר.